הדברת פשפש המיטה

הדברת פשפש המיטה – ואתם נקיים מעקיצות

הדברת פשפש המיטה היא נושא די רגיש. אף אדם לא מעוניין שיפורסם בראש חוצות כי במיטתו התנחלו להם פשפשים מוצצי דם. על כן, דביר שמקבל טלפון המזמין הדברת פשפש המיטה צריך לדעת על הבושה אותה חש האדם ולהגיב ברגישות בהתאם. מלבד הבושה, אנשים רבים חשים אשמה ותוהים לעצמם האם לא היו נקיים בצורה מספקת. בימים עברו השערה כזו אולי הייתה נכונה, אך עם הזמן הפשפשים התרבו ומצליחים לחדור לכל מקום, בים אם הוא נקי ובין אם הוא מלוכלך עד לב השמיים. למרות ההבנה שלא הכול תלוי בהיגיינה, קבלו רשימת מקומות בהם כדאי לבצע ניקיון יסודי לאחר הדברת פשפש המיטה אצלכם בבית.

הדברת פשפש המיטה – המקומות שחשוב לנקות

סדקים

בכל בית יש סדקים קטנים, אשר לעיתים אנו לא שמים לב אליהם כלל. מרצפת קטנה שנפתחה במרכזה עלולה להוות מקום התנחלות עבור מאות פשפשים קטנים שאפילו לא תבחינו בהם. מדביר מקצועי יידע לספר לכם על הסכנות הטמונות בסדקים כאלו, ומיד לאחר שיבצע אצלכם הדברת פשפש המיטה יפרט לכם אלו סדקים יש לאטום באופן מיידי.

ארונות

הארונות שלכם אולי נראים תמימים ומכילים בגדים ומגבות, אך המציאות לעיתים רחוקה מכך מרחק שנות אור. בארונות רבים ניתן למצוא אוכלוסיות שלמות של עש הבגדים, עש המזון וכמובן פשפש המיטה שיכול לפתוח בארון שבטים המונים אלפי צאצאים. לאחר שתיתקלו בשבט כזה סביר להניח שמיד תזמינו הדברת פשפש המיטה אליכם הביתה, אך חשוב לזכור שההדברה היא רק הצעד הראשוני. הצעד הבא יהיה לנקות את הארון מכל הכיוונים ולדאוג ששום בגד או מגבת לא נשארים ללא ניעור וניקיון מקיף.

קרבת המיטה

בסופו של יום, הפשפש לא קבל את שמו לחינם. פשפשים מסוג זה אוהבים במיוחד את אזור המיטה שלכם בזכות החום שאתם מספקים והאוכל המהיר שאתם מהווים עבורם. אם אתם רוצים שינה שקטה ונטולת עקיצות, הזמינו הדברת פשפש המיטה באופן מיידי. לאחר ההדברה, הזיזו את המיטות ממקומן הקבוע וקרצפו כל פינה ומרצפת אותה אתם מגלים מחדש לאחר תקופה ארוכה של היעלמות תחת המיטה שלכם.