הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב – לא לפחדנים בלבד

יש הרבה שסוברים כי הם יודעים להתמודד עם חרקים לבד ללא כל בעיה, הם הורגים את המקקים ללא פחד ומטפלים בכל חרק שהעיז להיכנס אליהם הביתה. אנשים אלו אינם מודעים למחלות ולצרות שהחרקים מביאים אתם. החרקים האלו מלאים בחיידקים. תארו לעצמכם שמתחת למיטה של הילדים שוכבת מאורה של מקקים. אתה יודע כמה חיידקים הם מעבירים לילדים בשנתם? חשבו שנית ואז תבינו את החשיבות של פעולת ההדברה. במיוחד כאשר מדובר על ההדברה בתל אביב.

הדברה בתל אביב – פעולות שיש לנקוט לפני ביצוע ההדברה

אז החלטתם לבצע הדברה ירוקה בתל אביב? כמה הנחיות ועצות טובות

לפני בוא המדביר מומלץ:

  • להוריד וילונות על מנת שריח ההדברה לא ידבק בהם
  • להזיז רהיטים העומדים באמצע השטח שצריך להיות מודבר
  • לגלגל שטיחים ולהזיז ספות –  אם אפשר, מומלץ להוריד את הריפוד מהספות גם על מנת שלא ידבק גם בו ריח חומרי ההדברה.
  • מומלץ לפנות מכל רחבי הבית (גם במקומות בהם לא תתבצע ההדברה ) את המשחקים והצעצועים של הילדים  כדי שלא יכניסו אחר כך לפה משהו שיש חשש שאולי היה בשטח ההדברה בזמן ההדברה.

 

הדברה בתל אביב – פעולות שיש לנקוט לאחר ביצעו ההדברה

לאחר ביצוע ההדברה חשוב מאוד להישמע להוראות המדביר. הפעולה החשובה ביותר שיש לנקוט בעת ביצוע הדברה בתל אביב זה לפנות את השטח למספר שעות. אם מבצעים הדברה ירוקה אין צורך לפנות את השטח להרבה זמן, שעה שעתיים לאחר ההדברה זה מספיק. אם מדובר בהדברה כימית מומלץ לפנות את הבית לסוף שבוע.

לאחר ביצוע ההדברה יש לשטוף את הבית היטב, לכבס שטיחים ווילונות שהיו במגע עם חומרי ההדברה

חשוב מאוד לנקות את הפאנלים לאחר ביצוע הדברה בתל אביב מפני ילדים קטנים וחיות מחמד המסתובבים בבית עלולים ללקק את הפאנלים ולשאוף לתוכם את חומרי ההדברה.

הדברה בתל אביב – דרכי ההדברה השונות.

  • ריסוס – דרך ההדברה הנפוצה ביותר. רוב המדבירים משתמשים בריסוס על סוגי החרקים הנפוצים בכל רחבי הבית
  • אידוי בגז – כאשר מדובר בחרקים בעיתיים כמו טרמיטים החודרים לתוך העץ ואי אפשר להוציא אותם משם מחדירים פנימה גז רעיל שיהרוג אותם באיטיות.
  • ג'ל או אבקה רעילה – מפזרים בשטח הקן או המחילה של החרקים אבקה רעילה או ג'ל רעיל וכך ברגע שהחרקים יוצאים מן המחילה הם מוצאים את מותם בזכות אותה אבקה או ג'ל.